Reklamy internetowe w postaci pojawiających się okienek, wywołują u niejednego odbiorcy reakcje alergiczne. Zapewne również u Ciebie. Rośnie też skuteczność adblockerów odganiających od naszych oczu …
Blog
Wirtualna asystentka – ten zawód pojawia się coraz częściej wśród ogłoszeń. Jaki jest zakres pracy (najczęściej) kobiety, która wykonuje taką profesję? Czym różni się wirtualna …
Google poza najpopularniejszą na świecie wyszukiwarką i Gmailem, oferuje sporo narzędzi wspierających prowadzenie firmy. Jedną z takich usług jest Google Analytics. Darmowe narzędzie analityczne, gromadzące …
Skuteczny marketing to klucz do sukcesu. Nieważne czy sprzedajemy luksusowe stroje kąpielowe czy prowadzimy gabinet masażu. Chcąc pozyskać klientów, musimy się pokazać, dać poznać i …
Jeszcze parę lat temu prowadzenie własnego bloga polegało na publikowaniu treści przeważnie dla siebie, do tak zwanej “szuflady”. Obecnie blogowanie jest modne i wykorzystywane również …
Przeprowadzasz jedną kampanię reklamową za drugą, udoskonalasz stronę internetową, a liczba klientów nie rośnie? Czy na pewno wszystko idzie zgodnie z planem? Sprawdź, dlaczego przyda …
Dzięki Google ad Grants fundacje i stowarzyszenia mogą za darmo korzystać z reklamy w najpopularniejszej wyszukiwarce. Miesięczny budżet do wykorzystania to 10 tys. $. Pomagamy …
Dziś w pigułce o tym, dlaczego marketing internetowy ma potencjał, warto w niego inwestować, rozumieć go i wykorzystywać dla swojego biznesu.
Założenie i prowadzenie fanpage’a na Facebooku ma na celu dotarcie do potencjalnych klientów, zwiększenie ich liczby i wypromowanie marki. Same plusy, prawda? Faktycznie, wiele firm …
Marketing to nieodzowna część biznesu, a także narzędzia służące do „opakowania”, zaprezentowania , dopasowania i wypromowania produktu czy usługi tak, aby klienci się o nim …