strona internetowa

Zanim zlecisz stworzenie strony internetowej…

Na różnych etapach rozwoju firmy pojawia się pomysł własnej strony internetowej. Mieć czy nie mieć, jeśli tak, to kiedy? Zastanówmy się.

Czy warto?

O zaletach i zyskach wynikających z posiadania strony internetowej można przeczytać wiele, np. tutaj. Bez wątpienia nawet skromna strona jest niezbędnym elementem strategii każdej firmy, a komunikację z klientem opłaca się prowadzić wielotorowo wykorzystując różne kanały komunikacji. Dla przykładu, poza aktualną stroną internetową, warto prowadzić również aktywny fanpage na Facebooku, profesjonalne konto na LinkedIn lub konto na Instagramie. Posiadanie tylko strony internetowej nie wykorzystuje potencjału marketingu internetowego. 

Czy znam kogoś, kto zrobi to dobrze?

Wiele firm oferuje budowę stron internetowych, jednak efekty ich realizacji czasami rozczarowują. Agresywna kolorystyka, nadmiar tekstu, brak wersji mobilnej lub brak organizacji i architektury strony odstrasza i nie kreuje pozytywnego wizerunku. Warto pamiętać, że strona jest wizytówką i odzwierciedla Ciebie oraz Twoją firmę. My wiemy, jak zrobić to dobrze i w taki sposób, żebyś był dumny ze swojego kawałka internetu.

Content na medal

Odpowiednio przygotowana strona internetowa to pierwsza strona medalu, drugą jest jej zawartość. Poprawność stylistyczna, merytoryka i ciekawy dobór tekstów w połączeniu z dobrze dobraną fotografią pomogą zyskać stałych czytelników. Podobnie jak regularne i świeże publikacje. Może warto w tym celu zatrudnić stałego autora?

Obsługa techniczna i bezpieczeństwo

Aktualizacje niezbędnych wtyczek, rozwiązywanie problemów technicznych czy monitorowanie pozycji strony na liście wyników w wyszukiwarkach to chleb powszedni dla właścicieli stron internetowych. W tak ważnych kwestiach jak bezpieczeństwo danych, obsługa techniczna i wsparcie SEO warto pamiętać, by zadbać o kompetentną opiekę nad tymi obszarami.

Jak widać, posiadanie własnej strony internetowej nie kończy się na jej założeniu, ale wymaga wielu niezbędnych czynności i wykorzystania konkretnych kompetencji. Aby strona www spełniała swoje zadania, trzeba pamiętać o wielu, czasem niewidocznych, aspektach jej funkcjonowania.