Google Ad Grants

Google ad Grants – darmowa reklama dla 3. sektora

Dzięki Google ad Grants fundacje i stowarzyszenia mogą za darmo korzystać z reklamy w najpopularniejszej wyszukiwarce. Miesięczny budżet do wykorzystania to 10 tys. $. Pomagamy pozyskać te fundusze!

Ad Words, czyli co dokładnie?

Google adWords to reklama w wyszukiwarce, która wyświetla się wtedy, gdy użytkownicy szukają fraz, na które ty chcesz się reklamować. Jest to więc sposób na dotarcie do potencjalnych klientów i odbiorców właśnie wtedy, gdy szukają takich ofert jak twoja. W komercyjnej wersji za tę reklamę trzeba zapłacić, natomiast dla przedstawicieli NGO te jest ona darmowa.

Dla kogo Google Ad Grants?

Z darmowej reklamy w Google mogą korzystać stowarzyszenia i fundusze z 50 krajów, w tym z Polski. Aby zostać dopuszczonym do udziały w programie reklamy w Google, trzeba oczywiście być zarejestrowanym w Krajowym Rejestrze Sądowym, ale nie trzeba posiadać statusu Organizacji Pożytku Publicznego. Dzięki temu o Google Ad Grants mogą starać się także podmioty świeżo zarejestrowane, które jeszcze nie mogą ubiegać się o status OPP, a już przyda im się reklama promująca ich działalność.

Dlaczego warto?

Ogromną zaletą tej formy reklamy jest fakt, że zostanie ona wyświetlona tylko tym, którzy są zainteresowani określoną tematyką. Przykładowo, jeśli użytkownik szuka w Google szuka informacji o formach aktywności seniorów, będą wyświetlać mu się reklamy tych stowarzyszeń i fundacji, które właśnie seniorów wspierają i organizują dla nich zajęcia.

Jest grant!

Aby pozyskać Google ad Grant trzeba przejść procedurę kwalifikacji, która trwa zwykle około 30 dni. Jeśli otrzymamy grant, nie można zwlekać z rozpoczęciem kampanii. Kwalifikacja do programu ważna jest przez pół roku. Kampanię można oczywiście obsługiwać samodzielnie lub zlecić to komuś, kto zajmuje się tym zawodowo. Na przykład zespołowi Pink Mint. Dzięki temu zyskujesz pewność, że specjalista będzie na bieżąco monitorował twoją kampanię i jej wyniki. Ty będziesz mógł zająć się rozwijaniem twojego stowarzyszenia lub fundacji.

Google Ad Grant to ogromna szansa na zaistnienie w sieci, w  szczególności dla tych podmiotów, które nie mogą cieszyć się dużymi budżetami reklamowymi. Minusem jest to, że program może zostać zamknięty przez Google w każdym momencie, dlatego nie warto zwlekać. Napisz do nas, byśmy mogli pomóc ci w pozyskaniu twojego grantu.